Overslaan naar content

Medewerker Documentbeheer

  • Hybride
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • Bedrijfsvoering

Functieomschrijving

Ben jij zorgvuldig, gestructureerd en haal je voldoening uit het op orde houden van documenten en informatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Als Medewerker Documentbeheer ben je verantwoordelijk voor het digitaliseren en beheren van vertrouwelijke documenten rondom onze cliënten en ben je een belangrijke spil in onze (interne) dienstverlening. Je maakt deel uit van een klein, gezellig team dat zelfstandig te werk gaat.

Kerntaken:

  • Scannen, indexeren, controleren en archiveren van inkomende post, e-mail en interne documenten.

  • Voorbereiden van uitgaande poststukken en koerierszendingen.

  • Verwerken van digitale stukken in het client- en document management systeem.

  • Afhandeling van vragen voor inzage in papieren client dossiers volgens vastgestelde werkwijze.

  • Vernietiging van documenten volgens de geldende bewaartermijn en wet bescherming persoonsgegevens.

  • Behandeling, afhandeling en stroomlijning van interne en externe klantvragen.

Het team

In het team documentbeheer denk je mee over processen, het team is klein en daardoor zijn de lijnen kort. Hierdoor is het team goed op elkaar ingespeeld. Het werk bestaat veel uit lezen. Omdat we zo nu en dan dingen uit moeten zoeken blijft het werk uitdagend.

Jouw standplaats is ons kantoor in Amsterdam Zuidoost. Thuiswerken is mogelijk maar we zien je graag zo vaak mogelijk op kantoor. 

Tijdens de vakantieperiode of eventuele ziekte zorgen wij met elkaar dat de afdeling door blijft draaien, het is fijn als je dus enigszins flexibel bent in de inzet van jouw dagen.


Wat bieden wij jou?
Wij bieden een boeiende en afwisselende baan in een maatschappelijk betrokken organisatie met bevlogen collega’s, waarin je je kwaliteiten kunt inzetten. En natuurlijk bieden we je voldoende opleidings- en ontwikkelmogelijkheden om te kunnen doorgroeien. Verder mag je rekenen op een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Salarisschaal 6 (€ 2.618,- tot € 3.722,- CAO Jeugdzorg);

  • Toegang tot Expect Jeugd, ons eigen opleidingen- en expertisecentrum;

  • Nog veel meer: Klik hier voor de andere arbeidsvoorwaarden.

Wat vragen we?
Nauwkeurigheid is heel belangrijk in ons werk. Het is daarom belangrijk dat je secuur, gestructureerd werkt en dat je stressbestendig bent. Daarnaast ben je integer, dienstverlenend en kun je zelfstandige werken.

En verder;

  • MBO 4 werk- en denkniveau;

  • Heb je een klant- en servicegerichte instelling;

  • Denk je in oplossingen, toon je initiatief en ben georganiseerd;

  • Werk je graag samen met een leuk team;


Partners voor Jeugd

Partners voor Jeugd (PvJ) is een overkoepelend samenwerkingsverband van organisaties die actief zijn in de (preventieve) jeugdbescherming, jeugdreclassering en jeugdhulp in de vorm van gezinsvormen en opvoedkundige hulp. Met elkaar bieden we een stevige basis voor onze professionals die iedere dag bezig zijn met het beschermen van kwetsbare jeugdigen en het ondersteunen van hen en hun ouders. Zodat elk kind veilig op kan groeien en zich kansrijk kan ontwikkelen. 
 
In deze functie ben je onderdeel van de bedrijfsvoering van Partners voor Jeugd. De bedrijfsvoering is integraal en landelijk verantwoordelijk voor de bedrijfsondersteunende diensten en de daarbij behorende (beleids)processen. Hierin draag je bij aan het doel waar de medewerkers van Partners voor Jeugd zich dagelijks voor inzetten, zodat elk kind veilig op kan groeien! 

Vragen of solliciteren? 
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met de afdeling Caroline Kwakkernaat via 088 526 16 88. Wil je solliciteren? Klik op de sollicitatiebutton.

of